...............................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................................................................

10ο & 5ο ΔΣ Αγίων Αναργύρων

......

......

......

......

1 DS Kamaterou 600x400

Το σχολείο μας

Το Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων έχει ιδρυθεί το 19.....

Στο σημερινό διδακτήριο, στεγάστηκε το 19.... και έχει ..... αίθουσες. Το 10ο ΔΣ Αγίων Αναργύρων είναι 6-θέσιο, και φοιτούν ....... μαθητές και λειτουργεί Τμήμα Ένταξης και Ολοήμερο.

Συστεγάζεται με το 10ο ΔΣ Αγίων Αναργύρων με κοινούς αύλειους χώρους. 

Τα μαθήματα αρχίζουν στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγουν στις 15 Ιουνίου του επόμενου έτους. Εάν η 11η ΣΕΠ είναι αργία, τότε τα μαθήματα ξεκινούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ αν η 15η ΙΟΥΝ είναι αργία, τα μαθήματα λήγουν την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα.

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς διανέμονται δωρεάν στους μαθητές/τρίες τα σχολικά βιβλία.

 

1

Το Προσωπικό

Το προσωπικό του σχολείου μας...

2

Πρωινή Ζώνη - Ολοήμερο

Το πρόγραμμα του Ολοημέρου περιλαμβάνει...

3

Τμήμα Ένταξης

Βοήθεια μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση.

4

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Το Εργαστήριο δεξιοτήτων είναι μία νέα καινοτόμα...

1

Ωράριο Λειτουργίας

Η προσεύλευση των μαθητών και το Ωράριο Λειτουργίας του σχολείου...

2

Σχολικές Αργίες - Εορτασμοί

Σχολικές Αργίες - Εορτασμοί...

3

Σχολική Βιβλιοθήκη

Η Σχολική Βιβλιοθήκη ως εναλλακτικό περιβάλλον μάθησης...

4

Σύλλογος Γονέων

Ο  Σύλλογος Γονέων, ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε γονείς και σχολείο.

Βασικές Λειτουργίες Σχολικής Μονάδας

Το σχολείο είναι ο χώρος όπου οι μαθητές ζουν και δραστηριοποιούνται πολλές ώρες της ημέρας. Μαθαίνουν στους χώρους του πώς να μαθαίνουν, πώς να σκέφτονται, πώς να δημιουργούν, πώς να παίζουν, πώς να κάνουν φιλίες και διαμορφώνουν χαρακτήρα, στάσεις και αξίες ζωής. Η οργάνωση της σχολικής ζωής, το κλίμα μέσα και έξω από την τάξη, η επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, η δομή και η λειτουργία της ομάδας στην τάξη και στο σχολείο διαμορφώνουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο έχει ανάγκη να ενταχθεί ο μαθητής. Σημαντικό για τον μαθητή είναι να βρίσκεται σε αρμονία με την ομάδα, να έχει την αποδοχή και την αναγνώρισή της αλλά και να αποδέχεται κι ο ίδιος τα υπόλοιπα μέλη της. Εν κατακλείδι, απαιτείται να διαμορφωθεί θετικό περιβάλλον για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Για να υλοποιηθεί αποτελεσματικά αυτό το πολυδιάστατο έργο του σχολείου απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ορισμός κι η εφαρμογή κανόνων λειτουργίας. Δειτε τον Κανονισμός Λειτουργίας 10ου ΔΣ Αγίων Αναργύρων και τον Κανονισμός Λειτουργίας 5ου ΔΣ Αγίων Αναργύρων.

Οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χορηγούν φάρμακα από το στόμα ή σε ενέσιμη μορφή στους μαθητές/τριες του σχολείου. Αυτό δεν αποκλείει την υποχρέωσή τους όμως να παρέχουν τις στοιχειώδεις πρώτες βοήθειες όταν παραστεί ανάγκη. Για το λόγο αυτό, σε περιπτώσεις που απαιτείται φαρμακευτική αγωγή, οι γονεis/κnδεµόνεs των μαθητών/τριών οφείλουν να αιτούνται την άδεια των Διευθυντών/ντριών των σχολικών μονάδων, προκειμένου να εισέρχονται στο χώρο του σχολείου οι ίδιοι ή άλλο πρόσωπο το οποίο θα υποδείξουν, ώστε να τη χορηγούν.

Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών υποχρεωτικά είναι όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. Ένα από τα δικαιολογητικά εγγραφής, αποτελεί και η επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.
Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εντός του σχολικού χώρου κινητά τηλέφωνα ή άλλου είδους ηλεκτρονικές συσκευές που να διαθέτουν σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου. Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του/της εκπαιδευτικού.
Η Δ/νση του σχολείου και το διδακτικό προσωπικό παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των μαθητών όπως και οποιασδήποτε πληροφορίας, που έχει σχέση με τους μαθητές, όπως αριθμοί τηλεφώνου, διεύθυνση κατοικίας, βαθμολογίας, θέματα υγείας, Α.Δ.Υ.Μ., φωτογραφίες σε οποιαδήποτε μορφή έντυπη ή/και ηλεκτρονική.
Επίσης δίνει οδηγίες και συμβουλές στους μαθητές για την επίτευξη του στόχου διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων από τους ίδιους αλλά και τους γονείς.

Ιδιαίτερα το σχολείο μας ανήκει στην ομάδα-δίκτυο "Ασφαλές διαδίκτυο" και γίνονται δράσεις ώστε οι μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να κάνουν χρήση του διαδικτύου με ασφάλεια.

Τέλος, η χρήση - λειτουργία καμερών ασφαλείας στους σχολικούς χώρους κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου δεν επιτρέπεται.

Σχέδιο αντιμετώπισης σεισμού, φωτιάς, πλημμύρας.

Ο Διευθυντής/ντρια, Προϊστάμενος/νη του σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κανένα παιδί δεν αποχωρεί από το σχολείο μόνο του. Τα παιδιά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους ή σε άλλα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν οριστεί για αυτό.
Όσον αφορά στην προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται το Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού κινδύνου σε Σχολική Μονάδα για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα (Σχέδιο εκκένωσης σχολικών χώρων), με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης, ο Διευθυντής/τρια ενημερώνει τους μαθητές/τριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Δεδομένου ότι στο σχολείο μας φοιτούν μαθητές και ίσως κάποιοι από αυτούς δεν έχουν αναπτύξει ακόμα επικοινωνιακές και άλλες δεξιότητες, αποφασίσαμε να συντάξουμε κείμενο με ενέργειες για την αποφυγή διαφυγής μαθητή καθώς και σχέδιο ανεύρεσής του. 

.

Οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία διερευνώνται και διαπιστώνονται από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), τις Επιτροπές ΔΙεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης(Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) και τα αναγνωρισμένα από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων άλλων Υπουργείων. Για την αξιολόγηση και την έκδοση σχετικών αξιολογικών εκθέσεων-γνωματεύσεων από τα Κ.Ε.Σ.Υ., απαιτείται:

  1. Υποβολή σχετικού αιτήματος των γονέων ή κηδεμόνων προς το Κ.Ε.Σ.Υ.
  2. Η αιτιολογημένη εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων προς το Κ.Ε.Σ.Υ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου, πατήστε εδώ .

Οι Σχολικές Επιτροπές, είναι Ν.Π.Δ.Δ., στις οποίες έχει ανατεθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών η διαχείριση πιστώσεων για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι Σχολικές Επιτροπές προσδιορίζουν τα ποσά που διατίθενται σε κάθε σχολική μονάδα για την αντιμετώπιση των λειτουργικών αναγκών της. Επίσης ο Δήμος έχει την αρμοδιότητα για την επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτιρίων.

Όρια Σχολικής Περιφέρειας του 1ου ΔΣ Καματερού